Založ si blog

Spomienka na Iku V.

To že pri milovaní sa vymieňajú karmy som si prečítal so záujmom, zdalo so mi dobré, že človek može týmto spôsobom rozšíriť svoj obzor. No vtedy som to nepochopil.
Pomaly tomu však rozumiem. Už viem čo si cítila pri prebdených a preplakaných nociach. Ja si to vychutnávam pri rannej a nočnej spomienke na tvoju vôňu pri mne, ktorá sa zakaždým rýchlo rozplynie a zostávam v mučivej samote. Vynárajú sa mi naše rozhovory, mlčania, kriky, trápenia, zmierenia, výlety, obedy ako vystrihnuté sekvencie z filmov, ktoré niekto ledabolo zlepil a potom zase potrhal a takže občas vidím pár obrázkov a potom zase nič, niekedy väčšiu chvíľu, niekedy sa film už neobnoví. Cítim slanosť tvojich sĺz a občas si uvedomím, že sú to moje, ale tie chutia už inakšie, horkejšie. Vidím ťa zvíjať bezmocne na zemi pri záchvate a preniká mnou ten nekonečný strach aby sa ti uľavilo a dostala si sa z toho a chcem sa sám potrestať za to že som ti to spôsobil. Hovorila si mi, aj hovoríš o tom aká je neznesiteľná bolesť duše a ako ju vieš zahnať robotou, fyzickou prácou alebo inou bolesťou. Robím to už aj ja, je to dobrý liek, najmä keď si spôsobím nejakú bolesť. Aspoň niečo funguje. Včera som ti poslal sms na obed a naivne som čakal na záhrade celý deň, že sa mi ozveš. A prežíval tvoje víkendy so mnou. Nekonečné čakanie, niekedy prerušované zadrhnutým plačom alebo len prázdnom. Večer som išiel do kancelárie, aby som na chate neprechladol a tam som čakal na zemi že nejakým omylom sa ozveš a povieš aby som prišiel k tebe. Strašne dlhá noc. Rozumiem tvojmu stavu, že niekedy už nemôžeš plakať. Už rozumiem. Rozmýšľal som o svojom živote. Komu som všetkému spôsobil bolesť a teraz sa mi o všetko vracia. Je to asi zaslúžené, každý dostaneme toľko, čo unesieme.
Ale nebol som tu sám . Som tu s tvojimi nádhernými piešťanskými fotkami plnými radosti a úsmevu. Toho, v čom som tvoj slabý žiak, i keď sa veľmi snažím. Dokážem to . Dokážem žiť momentom a chvíľu nemyslieť na budúcnosť, ktorej sa tak bojím a budem užívať a vychutnávať prítomnosť. Darí sa mi to hlavne vtedy, keď som s tebou. Ty to do mňa naleješ. Milión krát som sa ti chcel ozvať a upozorniť ťa na to, ako mi je zle, ako sa trápim, urobiť si niečo, dôjsť krvavý, dobitý, proste taký aby si ma poľutovala a prijala a dovolila ostať s tebou. No nemôžem ťa vydierať. Po tom všetkom čo si si odo mňa vytrpela to už nemôžem urobiť. To čo sa deje je môj trest a chcem si ho odžiť. A vyrovnať sa stým. A keď to prestane bolieť, teta aspoň bude bolieť menej a budem cítiť, že som vyliečený a zmenený, tak prídem a požiadam, teda poprosím ťa o šancu žiť s tebou. Aspoň v tvojej blízkosti. Máš pravdu, som blázon. Asi iný ako ty, ale som. Normálni ľudia ma nemôžu pochopiť. A ani ja sa nechápem. To neznamená , že by som bol normálny. Dívam sa na tvoje fotky a hľadám odpoveď, prečo som nedokázal prísť k tebe a dať ti tú jednoduchú istotu, po ktorej si túžila a túžiš. Keď sa tak na teba dívam, až zabúdam písať. Si niečo nádherné. Prenádherné, čo ma postretlo. A zostala len bolesť a spomienky, ktoré ju vyvolávajú.
Mama mala knižku o nejakom talianskom maliarovi, ktorá sa volala: Chvíle šťastia, roky múk. Bojím sa, že takto bude vyzerať aj môj osud. A som zlý zlodej. To si už mala česť poznať. Prichytila si ma počas každej krádeže . A ten pocit bol hrozný.

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73740x
Priemerná čítanosť článkov: 2458x

Autor blogu

Kategórie