Založ si blog

Anjelik Lenka B.

Štyridsať rokov som bol duchovne zapečatený rozhodnutím pána primára, že s mojou skoliózou a lordózou sa už nedá nič robiť a ak nechcem krívať, tak mám spávať na bruchu. Tak som teda spával, a na bruchu som prespal aj Brežneva, aj Černenka, aj Gorbiho, aj Remeka, aj nežnú, aj Rezeša, aj Mečiara, aj Dzurindu a iné svetlé míľniky prelomu dvoch tisícročí.
A asi by som spával do doby, ktorá sa v rozprávkach označuje … a žili šťastne až kým nepomreli, čo v mojom prípade by bolo: s vierou v biele plášte sa vyvaľoval na svojom bruchu, až kým neprestal mať bolesti nadobro.
Alebo spánkom na bruchu k trvalému svetlejšiemu bezbolestnému zajtrajšku , teda večnosti.

Iste, trochu dosť som sa v posledných rokoch zregeneroval torznými jógovými cvikmi, no nakoniec prišlo svetlo na konci môjho tunela v podobe anjelika so šikovnými rukami, múdrou gebuľkou a dobrým srdiečkom.
Pre ľudí aj pre zvieratká.
Lenka B.
Tak dievčinka podpisuje maily.
Tak som sa jej dostal do rúk.
Chvíľu som nechápal, kde sa v tejto žienke môže zobrať toľko lásky k blížnemu a trpezlivosti a snahy pomáhať. Veď matka Tereza je predsa už po smrti. No nech je pohľad už akýkoľvek, dievčina vie. Vie a chce. Jej jemné pršteky citlivo, ale diagnosticky presne dokážu nájsť nezrovnalosti v organizme a následne pomocou mäkkých techník a manuálnou terapiou sa tento anjelik snaží napraviť vrodené či získané disproporcie a ukázať cestu telu a možnosť človeku smerom k uzdraveniu.
Hovorí sa , že inteligencia a krása dokopy moc nejdú a vraj väčšinou pre ženu to nie je zrovna víťazstvo, ak to neni rodená zlatokopka. Nemyslím tie aljaškové, ale miléniové. Stačí si pozrieť príbehy väčšiny missiek. Ale každé pravidlo má svoju výnimku.

A keď sa prirodzená krása snúbi s láskou k človeku a s chuťou pomáhať tým, ktorí to potrebujú, tak sa ocitnete vo filme, kde sa bojíte, že ten nádherný pocit blízkosti nádherného človeka raz skončí a zároveň sa tešíte, že keď príde koniec, tak vám bude lepšie.
Lepšie na duši aj na tele.
A to sa dneska už moc nenosí, treba to hľadať, ale zrejme to ešte nevymrelo. Aspoň v niektorých z nás.
A v nádhernej Lenke B. z Vrútok to prekvitá.
Ďakujem za všetkých a so všetkými, ktorým si pomohla.

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73727x
Priemerná čítanosť článkov: 2458x

Autor blogu

Kategórie