Založ si blog

Archív: november, 2018

Spomienka na Iku VI.

Asi by som to mal nazvať najpríjemnejšia chvíľa za posledných sto rokov, aby si mi rozumela. Ten pocit, či vôbec si nájdeš na mňa čas, cez príjemnú debatu až po chvíľu, keď sme sa vybrali do prázdnej pizzerie počas hokeja na večeru. Možno som moc rozprával /na mňa/, no potreboval som zo seba dostať nejaké malé ťarchy, ktoré ma kvárili už dlhú dobu. Sám pred sebou […]

Pokračovanie článku

Spomienka na Iku V.

To že pri milovaní sa vymieňajú karmy som si prečítal so záujmom, zdalo so mi dobré, že človek može týmto spôsobom rozšíriť svoj obzor. No vtedy som to nepochopil. Pomaly tomu však rozumiem. Už viem čo si cítila pri prebdených a preplakaných nociach. Ja si to vychutnávam pri rannej a nočnej spomienke na tvoju vôňu pri mne, ktorá sa zakaždým rýchlo rozplynie a […]

Pokračovanie článku

Spomienka na Iku IV.

Včera v pred krásnym filmom si mi povedala, že si si kúpila nové gate , lebo si zase moc schudla a nemáš už čo nosiť. A vyzeráš super. Tak som si spomenul na náš nákup tvojej blúzky, keď som ťa ukradomky a nenásytne pozoroval pri skúšaní vecí. Mal som na dosah niekoho, kto mi je strašne vzdialený a bojím sa ho dotknúť, aby som ho nestratil úplne, aby som neurobil […]

Pokračovanie článku

Spomienka na Iku III.

Čakám celé dni na tvoj telefón. Keď budeš mať náladu a potrebu a čas mi zavolať a porozprávať sa so mnou. Je stav, ktorý si ty prežívala roky. Ďalšia strana tvojej prevrátenej mince. Netrvalo mi dlho, a ani si mi nemusela vyklopiť pocity rokov strávených čakaním na moje telefonáty, keď budem mať na chvíľu čas a budem ti môcť volať, bez ohľadu na teba, že ti budem […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73639x
Priemerná čítanosť článkov: 2455x

Autor blogu

Kategórie