Založ si blog

Spomienka na Iku VI.

Asi by som to mal nazvať najpríjemnejšia chvíľa za posledných sto rokov, aby si mi rozumela. Ten pocit, či vôbec si nájdeš na mňa čas, cez príjemnú debatu až po chvíľu, keď sme sa vybrali do prázdnej pizzerie počas hokeja na večeru.
Možno som moc rozprával /na mňa/, no potreboval som zo seba dostať nejaké malé ťarchy, ktoré ma kvárili už dlhú dobu. Sám pred sebou vystupujem ako zmierený s osudom a snažím sa oklamať sa, i keď sa už vôbec pred sebou nehanbím za plač, takže sa ani nemusím klamať.
A potom si ma zaskočila tým krásnym momentom, keď si ma objala. Cítil som ťa celú, tvoje prsia, brucho, stehná, celé telo, energiu a verím že aj trochu lásky. Teda celé spektrum vecí a skutočností, po ktorých tak bytostne túžim. Teda na to som prišiel pri tebe, resp. vďaka tebe. Strašne krátka krásna chvíľa a súčasne nádherný okamih večnosti. Naozaj sú chvíle, pre ktoré sa oplatí žiť. Ešte že sme si potom sadli, neviem ako by som to odšoféroval. Nevieš si predstaviť ako ti teraz rozumiem, keď sa vraciam v spomienkach na do nášho bytia. Teda ty asi vieš, len ja som to vtedy nechápal a necítil. Bál som sa to cítiť a asi som ani na to nemal. Ten moment bol pre mňa životný film. Nášho života. Preto si ho nepredlžovala, i keď som sa ta držal ako kliešť. Ako dieťa matky prisaté na prsníku, ktoré ešte nevie nič, iba to že ak ho odtrhnú, tak mu zoberú život.
Po tomto krásnom momente si vo mne aktivovala akúsi spomienkovo-preciťovaciu funkciu – vidím a cítim ťa častejšie a vo viacerých situáciách, ako predtým. Začína sa to piešťanským východom slnka a si vo vynárajúcich sa momentoch pri mne stále. Prežili sme spolu stovky rokov. Len som sa na všetko nemohol rozpamätať. A tá pamäť sa mi pomaly obnovuje a na moje denné svetlo vychádzajú situácie a momenty uložené hlboko vnútri, na ktoré som si nemohol dlho spomenúť a len som akosi vnútri cítil, že sa kedysi udiali. A čo ako detailne v spomienke študujem tvoje – teda naše objatie, neviem prísť na to , ktorý gombík a kde! si mi ho šťukla. Možno sa mi to s Tebou prisnije a vyriešim túto pre mňa najväčšiu záhadu.
A určite sa mi prisnije aj dom s veľkou knižnicou, odkiaľ si občas zobereš prečítať nejaké zaujímavé knižky von do záhrady plnej kvetov.

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73782x
Priemerná čítanosť článkov: 2459x

Autor blogu

Kategórie