Založ si blog

Virgin

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok.
Prišla mi na masáž jedna krásna deva.
Severanka.
S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe je pripravená na
celotelovú masáž správne a nech si teda ľahne a prikryje si chrbát uterákom.
Potom som vyšiel z kóje, aby sa v kľude uložila.
Keď som za minútku , samozrejme po zaklopaní, vošiel, krásna žienka ležala na lehátku. Akurát miesto prikrytia uterákom, bolo to nádherné telo doň doslova zakuklené.
Like a Virgin spieva Madonna a ja som v tom momente pochopil a , čo tým myslela. Áno, mal som ju na lehátku. Virgin. Severanku Virgin, akú by šmahom pera zhmotnil na papier aj Hans Christian Andersen. Možno mu za inšpiráciu pri jeho Malej morskej víle stála jej prababka.
Nuž ale čas bežal a ja som žienku začal rozoberať, teda vybaľovať z uteráka, aby som naplnil svoje masérske poslanie. Žienka sa stavala k mojim pokusom sprvu nechápavo, možno je fanúšička uterákových masáží, som si pomyslel. Potom sa naše vlnové dlĺžky stretli a ona sa nadvihla, povytiahol som uterák, vybehli nádherné dievčenské kozičky a krásna virgin v tom momente pochopila, že sa jej chcem zmocniť a zaľahla priam nepriedyšne ma lehátko. A bolo po srande.
Na niekoľko pokusov som povytiahol kratšiu stranu uteráka, odhalil zvyšok nádherného tela a hneď som ho aj prikryl druhou osuškou. A dievčinka bola nachystaná na masáž tak ako to má byť. Teda som si to myslel ja. A tak som primerane nežne ale intenzívne vymasíroval jednu nôžku, prikryl , potom druhú a tiež prikryl. Väčší dôraz, ako obvykle, som kládol na panenské chodidlá , lebo tam boli už nepanenské haluxy. Nie hrozné, ale už prekvitajúce a nastal čas s nimi niečo robiť, aby sa aspoň
ďalej nezväčšovali a žienka nemala v neskoršom veku estetické problémy a ani bolesti. Ale tejto problematike som sa chcel povenovať na záver masáže, aby si žienka zapamätala, čo je budem hovoriť a tiež cviky na haluxy, ktoré jej ukážem.
A tak v dobrej viere som prešiel k masáži antického chrbátiku, sťa od Michelangela. Tak ako nás kedysi učili, že masáž chrbta sa začína od sedacích svalov, tak som aj teraz, -teda ako pri každej masáži chrbta – začínal na krásmom severskom zadočku. Malá červená vyrážtička na ľavej strane len zvýrazňovala jeho nádherné tvary. Ako vždy , tak aj teraz som dal do masáže srdce, snáď aj trochu viac, aby žienka bola spokojná a skoro som zabudol sledovať hodiny, aby mi zostal čas aj na nepanenské haluxy.
S chrbátikom som sa naozaj poctivo vyhral, potom som sa povenovat trochu krku a postláčal som reflexné body na spodine lebečnej, jemne naklepal, uvoľnil, pohladil prikryl a oznámil som slečne Virgin : End of massage. Slečna Virgin bez pohybu verbálne reagovala otázkou : And hands?
Troška ma zaskočila, lebo už bolo skoro desať hodín a za chvíľu sa zatváralo, no veď nevadí, povedal som si a slečne panne som vysvetil, že hodinová masáž zahŕňa masáž zadnej strany nôh, chrbta a krku. A že jej potrebujem niečo povedať a ukázať k jej nôžkam.

V tom zodvihla krásnu gebuľku , zapichla do mňa svoje svietiace oči ( už viem odkiaľ filmový tvorcovia zobrali inšpiráciu) a vysvetlila mi svojou malou papuľkou cez stisnuté biele zúbky so strojčekom, že ona zaplatila celotelovú masáž a tak chce aj ruky. A basta! No budeš sa hádať so žienkou, teda s Virginkou?
O.k. a začal som hladiť a masírovať ruky, aby som ju uspokojil a zmiernil prenikavý jas jej očiek. Chvíľu jednu ruku, chvíľu druhú, snáď bude Virgin spokojná.
Ha , Ha , Trt makový.
Keď pochopila , že som skončil, ozvalo sa len : that is not enought, a pochopil som, že s Virgin ťahám za kratší koniec.
Nasledovalo ladné trhnutie celým telom, ktorého neverbálny význam bol zrejmý aj slepému : Ešte!
Tak som sa snažil žienke vysvetliť, je jej rúčky sú v pohode ale nožky nie a tam by sme mali…
Ale kdeže.
Ja som zaplatila celotelovú masáž!
Dobre, tak som pokračoval ešte chvíľu s rukami a …
Potom som ju posadil a chcel ukázať čo je s jej palcami na nožkach.
Laser jej očí mi opätovne prechádzal telom, tak som jej povedal nech si teda ľahne na chrbát a pri opätovnej masáži rúk , teraz už v ľahu na chrbte – tak ako sa má, som sa jej snažil vysvetliť, že celotelová masáž trvá do dvoch hodín, že okrem toho, čo absolvovala, by ju čakala ešte masáž oboch nôh z predu, masáž brucha, pŕs a celého hrudníku, tie nešťastné krásne ruky, a masáž krku a tváre. A ja k tomu ešte pridávam lymfodrenáž. Takže dve hodinky je poctivo čo robiť.
Tak som si pokecal, dokončil znova ruky a neúspešný monológ a potom krásna severská Virgin ráčila vstať .
A keď vychádzala z kóje, ešte raz ma smrteľne príjemne prebodla a precedila pomedzi svoje zastrojčekované perličky : I paid allbody massage! a odkráčala do šatne s jemne krútiacim nádherným zadkom.

Áno , stretnutie s anjelom je vždy úžasné

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

Ľudia, ktorí potrebujú riešiť druhých, nemajú odvahu, ani chuť riešiť seba

01.08.2019

Hovorí sa, treba začať od seba. A to je bohužiaľ veľmi ťažké , nepohodlné a zdĺhavé. Ľudia, ktorí niečo v živote dosiahli, určite žili životy iných. Existenčne potrebovali vedieť, kto s kým žije, kto s kým spáva, prečo sa rozvádza, kedy kto rodí a v ktorom je mesiaci, koľko zarába, čo si kúpil, kde bol, kde nebol a prečo, a či tam niekedy pôjde, čo urobí [...]

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 07:51

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73818x
Priemerná čítanosť článkov: 2461x

Autor blogu

Kategórie