Založ si blog

Viem, že si nasratý

Najradšej mám ženy, ktorým je všetko jasné.
Klasika – telefonát.
Zavolám, lebo ju chcem počuť. Ahoj, ako sa máš, čo robíš….
A vypočujem si to.
Chvíľková minutáž nie je podstatná. A tak po pol – trištvrte hodke monológu, prerušovaného mojim občasným no, či hej, či ano, zrazu z telefónu vypláva otázka: „ A ty ako?“
Nuž a ja že: „Dobre“. (Považujte za vybavené).
Ale ona v mojom hlase čosi cíti. Nevie síce , čo to čosi je a to ju irituje, a preto zapína všetky svoje obvody (počet radšej nenapíšem) a graduje svoju predstavivosť . (Je nádherné, že ženy vedia z tónu jedného pomerne krátkeho a bežného slova ihneď a jednoznačne vydedukovať nepriestrelný záver).
Je jej jasné, že klamem.
Lebo mi nemôže byť dobre, keď to ona z môjho hlasu necíti. To, že cíti voňavku či vôňu niekoho iného, teda hlavne inej ženy, keď sa stretneme, to mi je jasné, tam funguje evolúcia. Ale jednoznačne vykonať verbálnu rekognoskáciu podľa neutrálne vysloveného jedného slova, to je už niečo! Niečo , čo vedia len žienky.
A tak telefonická debata pokračuje.
Ja: „Naozaj som v pohode.“
Žienka: „Prečo mi klameš, veď vieš, že ťa poznám. Čo je vo veci?“
Ja: „Ale naozaj nič, ako ti to mám povedať?“
Žienka:“ Kedysi si mi vravel všetko, a teraz si sa zmenil. ( Onehdá som bol bútľavou vŕbou)
Prečo?
Čo sa stalo?
Už ma nemáš rád?
Je za tým nejaká druhá?
Priznaj sa!“
Ja: „Ale prestaň, nič za tým neni.“
Žienka: „ Ja som to vedela, ty kurevník jeden! Všetci ste rovnakí! Ach , keby som toto vedela predtým, tak by som si ináč zariadila život a nedala by som si tebou ukradnúť svoje najlepšie roky!
Bože, ale som len bola sprostá! A toľkí mali o mňa záujem. Bože, čo som ja len na tebe videla, ja krava!
Keby si bol aspoň bohatý a úspešný ako tí tvoji kamaráti ( tí dvaja, ktorým sa zadarilo a sú mi permanentne vyhadzovaní na oči), ale ty nie! Ty si stále len to svoje a takto sme kvôli tebe dopadli. Teda hlavne ja!
Ja to už nevydržím! Ja niečo urobím (Daj bože ).
A ešte mi bude aj klamať!

A tu nastávajú možnosti:
1. Zloží presvedčená o svojej pravde. (Vďaka bohu za tie dary).
2. Vymyslím si niečo – no dobre, nasral ma kolega( šéf, zákazník, šofér, upratovačka…) v robote.
Ona na to:“ Ja som to vedela, tak prečo mi klameš, keď vieš, že aj tak na to vždy prídem, tak prečo mi to robíš, chceš ma naozaj nasrať! Aký to ja mám s tebou život. Čím so si to zaslúžila, ja úbohá?“
3. Zložím ja. Teda len teoreticky. Lebo takúto variantu si nemôžem dovoliť. Nemám čas celý večer počúvať o svojej drzosti a opovážlivosti a neslušnosti hraničiacimi v primitívnou vulgárnou mužskou drzosťou a tuposťou.

Takže keď nemám šťastie a nefunguje prvá možnosť, zachránim partnerstvo so spolubývajúcou zvolením optimálnej možnosti č.2 a nasypem si virtuálny popol na hlavu.
A pokračujem v životnej ceste znovu obohatený o opakovanú telefonickú životnú skúsenosť.

Veru tak jest, majú to tie žienky s nami veru ťažké, ba priam niekedy ešte ťažšie.

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73893x
Priemerná čítanosť článkov: 2463x

Autor blogu

Kategórie