Založ si blog

Hry, ktoré sa žienky hrajú s chlapíkmi – a niekedy aj naopak V.

Kto sa postará o moju vagínu

/hra na motívy úspešnej reklamy /

 

Na začiatku sa žienka priam bezradne pohybuje po izbe, či inej miestnosti a smutno až znepokojene sa pozerá vôkol a sťaby náhodou si hovorí :

“ Kto sa postará o moju vagínu“.

Je vhodné tento citát z reklamy opakovať niekoľkokrát s ľahko gradujúcou silou hlasu a vložením emócií do zmieneného verbálneho prejavu.

Po tomto úvode vchádza chlapík, ktorý doteraz čírou náhodou načúval za dverami a s nevinným výrazom v tvári povie to očakávané a silné jednoznačné slovo : „ Ja“ .

Môže ale aj použiť holú vetu :“ Ja sa postarám“, či rozvitú : „Ja sa postarám o tvoju vagínu“. V tejto fáze hry / prvé kolo /nie je ešte vhodné použiť formuláciu: „Ja sa postarám o našu vagínu“, lebo túto formuláciu používame až v druhom a ďalších opakovaniach hry.

 

Následne po vyjasnení si pozícií zúčastnených partnerov sa chlapík priblíži , či priplíži k žienke a začne pomaly odbaľovať a objavovať lono žienky. Vhodnou edukatívnou pomôckou môže byť aj  talianska filmová klasika: Bože, ako hlboko som klesla.

Po väčšej, či menšej chvíli sa chlapík prepracuje na kožu / tí so zlyhávajúcou, či posunutou priestorovou orientáciou na kozu/ a hop ho, čo uvidí? No, človek by neveril, no je to predsa naša malá, smutná, neukojená, očarujúca, očakávajúca a občas posadnutá zháňaním starostlivosti a obdivu pre seba, no predsa naša kamarátka vagínka. Po objavení kámošky vagínky chlapík použije všetky nástroje uvedené v hre 69, pričom zo strany chlapíka je vhodné maximálne použiť aj mužský vercajg / pre neznalých problematiky upresnenie: ten kúsok mäsa vyše kolien, niže pása /.

Technicky vzato sa starostlivosť prevádza vo forme komplexného vaginálneho ošetrenia, vyšetrenia aj internej masáže. Víťazom hry sa stáva kto? No predsa naša malá kámoška vagínka! Ostatní zúčastnení zostanú príjemne zúčastnení.

 

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73786x
Priemerná čítanosť článkov: 2460x

Autor blogu

Kategórie