Založ si blog

Žienka 5. 0

Ozval sa mi jeden môj donedávna bláznivo zamilovaný kamarát a so stále nechápajúcim výrazom v hlase mi rozpovedal o svojej láske, s ktorou plánoval po svojom rozvode žiť. Vieš čo mi tá moja potvorka urobila?
Boli sme na akcii so známymi a ona sa tam celý deň vláčila s jedným naším bývalým kamarátom, šťastne ženatým a potom večer sa zašili a on ju prášil až do rána. Takú som ju ráno stretol, vysmiatu ako slniečko. (Žeby tiež slniečkárka? ) Nuž dobre, stane sa. Ale potom doobeda prišla playboyovi manželka aj s deťmi a tak sa všetci zvítali, žienky sa poobjímali, vyboskávali, pokecali ako sa komu darí a ako sa kto má , a život išiel ďalej.
No nechápal som, hovorí mi kamarát, a to nie som až taký puritán.
Nuž a potom, keď žienka spokojného ukojeného chlapíka odovzdala do opatery jeho manželke, tak sa sťaby náhodou zastavila za mojim kamarátom a s nevinným pohľadom s hlbokým zadosťučinením odpovedala na nemú otázku v jeho očiach.
S nádherným úsmevom krásnej, sebavedomej, udržiavanej, pestovanej a zabezpečenej ženy mu špľuchla do tváre: „ To máš za to, že si ma nechal na strednej!“ a odkráčala k svojmu autu krútiac peknou ritkou, ktorá ho vždy tak fascinovala a pri našich rozhovoroch vždy na ňu skladal ódy.
Nechápal.
On nie.
Ale ja áno.
Akurát ma zalial studený pot a zalapal som po dychu pri spomienke na moje študentské a ďalšie roky a „moje“ lásky, o odviate vetrom milosrdného času. Lebo som si uvedomil, že ony sú možno odviate, ale ich pamäť a energia nie, a ak to teraz všetky tie krásne potvory nepostíhajú (však ich bolo vcelku aj dosť) tak ma to určite čaká a dobehne v nasledujúcich inkarnáciách, a to isto dlho nebudem chápať čo sa deje a tak ľahko to nerozchodím a o nirváne nebudem ani snívať.
Proste je to tak.
Žienka sa rovná chodiaca ( dneska už skorej vyvážajúca sa) pamäť.
Kde sa hrabe IBM, HP, Apple, Compaq , Dell či Lenovo so svojimi Mega, Giga či Tera bitmi.
Pri počítačovej technike stačí slušný výbuch na slnku, či nejaké zemské magnetické anomálie, a pamäte sú vymazané. Nadobro.
Ale u žienok nie.
Iste, krásky si mýlia pravú a ľavú stranu a väčšina z nich má miesto orientačného zmyslu orientačný nezmysel. Ale to sú len nepodstatné detaily, lebo ich tisícročiami drilovaná schopnosť pamätať si najmenšie momenty neuspokojenia zo života ( myslím teda nenaplnené očakávania od chlapov ) geneticky prenášaná z pokolenia na pokolenie, sa cibrí a zdokonaľuje a prispôsobuje sa meniacim podmienkam. Je to nekonečný zdroj detailnej pamäte.
Šoko to už dávno pochopil.
A až toto objavia počítačoví giganti a nájdu spôsob pripojenia ženskej pamäte ako kapacitne neobmedzeného hardware k svojim produktom, tak sa spustí fenomenálna feminálna piata priemyselná revolúcia 5.0. Ešte trochu vidím problém z technického hľadiska vzhľadom na pomerne vysokú variabilitu žienok, kde je im najvhodnejšie pichnúť ( myslím pripojiť) pamäťový kábel, ale to si myslím, že sa časom vyrieši, veď riešiteľov je dosť, aj keď medzi ítečkármi pribúdajú metrosexuáli a ďalší inakí , ale koniec koncov zase nie všetci riešitelia musia byť ítečkári.
Tak mi už nič iné nezostáva, len zakončiť túto * blahú – neblahú víziu (*nehodiace si škrtnite) nadčasovým blaženým výkrikom pani grófky Erdödy v Pachovi : „ Ach bože, čo nás to len čaká?!“

Princeznička a kaluže

02.05.2021

Idem si tak na prvého mája so psom na prechádzku. Teda nie so psom, ale so sučkou, i keď to nemení pointu a podstatu prvomájového diania. Takou malou všetečnou jazvedčíčkou Leušou. Po poľnej ceste, kde po ranňajšom daždi sa ligotali v každej vyjazdenej jame prvomájové kaluže. Krásny to pohľad. A zrazu z čista jasna z hlavnej cesty odbočilo na poľnú krásne Volvo s [...]

Virgin

04.11.2019

Keďže okrem iného aj masírujem, bol mi dopriaty aj jeden skutočne neskutočný zážitok. Prišla mi na masáž jedna krásna deva. Severanka. S rešpektom vošla do kóje a uvidel som zmätok v jej nežných očiach pri pohľade na masážne lehátko. S mojou angličtinou som jej ukázal, kde si položí hlavičku, kde nohy, vybrali sme masážny olej , upokojil som ju, že bez jej wardrobe [...]

Žienka žabka

09.09.2019

Poznáte bájku o uvarenej žabke? Teda bájku o tom, že keď vhodíme žabku do horúcej vody, tak vyskočí, ale, keď budeme studenú vodu zohrievať, tak tam zostane a uvarí sa? Reálnosť tohto príbehu bola aj experimentálne dokázaná. Pri pomalom zvyšovaní teploty , keď je rýchlosť otepľovania vody menej ako 0,02ºC za minútu, žabka nevyskočí, ale sa uvarí.Je to preto, lebo [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 73741x
Priemerná čítanosť článkov: 2458x

Autor blogu

Kategórie